Lever Livet

Alla inlägg under februari 2010

Av Josefine Söderstrand - 15 februari 2010 22:00

Tjennatjenna!


Idag så ha det varit skolan hönde väl inget specielt där va som vanligt.

Jag har varit med med lite folk efter skolan, :)

Jag sitter och kollar på kläder lite kläder ajg vill ha till sommaren.


   

kjolen 199kr hm

 

jag tyckte det hära var urgulligt. tröja och kjol hm.

men nus kall jag gå.


 

Av Josefine Söderstrand - 14 februari 2010 20:18

Hejhej!


Jag har kommit på att det är väldigt fult att börja ett inlägg med "hejhej" hhaha , få ta och ändra på det. Jag kom även och tänka på att jag har lovat att börja med att lägga ut outfit, men min mobil har varit på lagning i en månad så det har varit lite svårt, den är ännu på lagning. Tycker jag borde få tillbaka den snart, saknar faktiskt den. Idag är det ju ALLA  sdag, glad allasdag! Firar ni den? Själv har jag aldrig gjort det.

Igår så var jag ju somsagt inne istan och firade min kusin, efter som att de reser bort när han fyller år. Grattis till han i förskott! Vi åt tacos och fikade, sen spelade jag, min lellbror och mina kusiner tv spel, eller de spelade och jag mobbade min bror tillsammans med mina kusiner HAHAH .Jag kom hem runt kvart i tio. Det var tydligen meningen att jag skulle sova vid pappa igår tills på måndag men dte fattade ju inte jag så jag hade ju inte med mig några saker, så jag sov hos mamma. Jag trodde hon skulle vara hemma men det var hon inte. Jävligt skönt att vara hemma själv i nästan ett dygn ingen som skriker ingen som väcker en man kan sova hur jävla länge man vill man kan göra vad man vill, spela hur hög musik man vill, allt! Men iaf jag rånade mammas system kamera efter som att jag inte får låna den annars och hon var ju inte hemma idag så det var bara att ta fram den och fota! Känner mig lite ego det blev över 250st kort på mig själv! :o  jag lägge rupp några kort här neranför efter jag har skrivit färdigt. Dock har jag varit på och lekt med lite bilder. Imorgon är det skolan kommer bli väldigt tomt efter som att typ halva åttan är borta på Konfa, även världensbästa är iväg saknar henne sjukt mycket! Vi träffas seriöst varje dag, men inte nu. Saknar henne sjuk mycket. Och snart drar ju Carro också kommer saknar henne!  Men jag får försöka överleva! :'( Men nu har jag inte så mycket mer att skriva skriver mer i morgon.

Bilderna går inte att ladda upp här på bloggen så jag får lägga in dem i morgon.

 

Av Josefine Söderstrand - 13 februari 2010 16:04

Hejhej.



Nu sitter jag är ny duschad och ny sminkad, skall snart fixa håret och klä på mig de kläder ajg skall ha ikväll har ännu inte bestämmt mig men dte blir något lätt yp jeans och någon tröja bara skall ju ändå bara in till mina kusiner. Skall gå bort till farmor och farfar vid halv sex, pappa komme roch hämtar oss. Jag vet inte vart jag skall sova inatt, om jag skall sova vid mamma eller pappa. Fast jag tror det blir vid mamma för jag har ju alla mina saker här.

Men iaf jag skulle sätta in headern på thess blogg förut men jag var inte tillräckligt skillad den hära gången allt blev damp och den ville inte funka åh shit hahha, så ajg får skicka bilden till henne när hon kommer hem, så får hon be någon mer skiklig att fixa det. AJg skall fixa en ny header och design och allt! har blivit trött på min header. Funderar på att gå över till en annan blogg sida men får se skall leta runt lite. men nu skall jag fixa mig det sista. Jag skriver nog när jag kommer hem. 


 

Av Josefine Söderstrand - 13 februari 2010 12:15

Tjennatjenna!


Har inte bloggat så mycket den hära veckan pga att jag inte tyckt det har funnits så mycket att blogga om jag har praoat på brunnen alltså en pizza resturang här i Roma, åh jag har fått gjort samma sak varje dag typ som att städa, servera, stå i kassan, diska, fixa grönsaksdisken. typdet. Det har varit både roligt och tråkigt. första gången jag har hört en turk svära iaf. ;p

Men iaf igår igår fick jag sluta lite tidigare så jag gick hem och fixade mig sen så kom Thess och vi va hemma hos mig ett tag tills jag var färdig skrattade som fan som vanligt! ;) Sen gick vi bort till morfar för att han skulle köra oss till stan. Hahaha, i bilen gud vilket liv vi har! :ddd Men iaf han släppte av oss vid ChinaResturangen där i skulle möta Carro. Vi hittade Carro så gick vi in och satt oss och beställde alla tog friterad kyckling hur jävla gott som helst. haha, typ bara dte jag tycker om där. hhaha, sen gick vi runt lite i stan jag köpte nya öronhängen från åhlens, det kommer bild men min mobil är ännu inte tillbaka över tre veckor sne jag lämnade in den. och min kamera är helt sönder. Sen vid halv sju tog jag och Thess bussen hem, Carro stanade kvar på busstaionen och väntade på sin pappa. Bussen hem blev det massa flum, ;) sen en jääääääääääätte lång kram för Thess åkte till fjällen idag, kooooooooomheeeeeeeeeeeem! saknar dig redan och du har varit borta i 5timmar .  :'((  hur skall jag klara mig tills på onsdag att få träffa dig!? :'(( vi va och åt ute efter som att Thess åkte i morse och Carro åker om 11dagar tror jag det är . :'((((

Men iaf jag klev av bussen vid posten och gick bort till Amor det var någon rock grej där, MAAASSSA FOLK! Träffade massa folk, ;) och älskling! :) det var nais! ;))

Idag så skall jag typ inte göra så mycket skall snart duscha för skall till mina kusiner ikväll skall fira en utav dem för de åker bort när han fyller år. Men jag tror att jag bara skall äta lite och fika där sen drar jag nog till Grannen tror jag, :) om nu pappa tillåter det.

Just det har även berättat en sak för Mama idag hon blev inte happy, blev mamma sur så kommer även pappa blir det. Inte kul!


Thess var här i förrgår thihihihi, ;) vi fixade hennes header till hennes blogg så hära blev den.

Den blev faktiskt väldigt bra tyckte jag, ;) vad tyckte ni?  :)  jag skall försöka få in den på hennes blogg idag men jag är inte skillad på blogg.se så vi får se hur det får, :)  läs hennes blogg  http://thereseantonsson.blogg.se, ;)


 

Gjorde även en till Grannen i Söndags, den blev också väldigt bra faktiskt! :) vad tycker ni?  :) vi skall ännu fixa en blogg till henne. :)


Men nu skall jag duscha sen skall jag pilla lite med den, får se om jag lyckas, ;) jag skriver nog innan jag åker.



 


Av Josefine Söderstrand - 9 februari 2010 20:26

Hej!


Det var ett jävla bra tag sen jag bloggade nu, men i döndags så hade jag skrivit allt vad jag hade gjort i helgen och så.. Men sen fick jag den smarta idén att starta om datorn.

Men jags akll berätta lite om förra veckan, för lite vet ni ju.

Jag var ju vid rektorn, det gick ganska bra faktiskt. Den nya rektorn va på min sida. Men skall till rektor fler gånger, efter som att jag blir påminnd hela tiden om att dte inte va den sista, jag evt inte om ni redan vet det men jag ahr varit vid rektorn en gång innan jul också, men iaf vi bestämde massa som jag inte kommer ihåg.

Just det mina uggs kom i Torsdags med!

I tisdags hade jag kvarsittning haha, konstigt nog var det bara folk i från min klass som hade kvarsittning,hahah, men jag fick väldigt mycket gjort med matten då.

I fredags så var det först skolan, sen träning sen bussen hem. På bussstaionen träffade jag alba, klara och lisa, åh alla killarna i åttan som tränbar fotboll på fredagar. Satt med alla de i bussen alla tog typ utav någons godis påse haha, ajg blev aldrig klok på vems det var. När jag kom hem fixade jag mig lite sen gick jag bort till amor för att vänta tills thess kom till roma, sen trodde jag att vi skulle dra vidare men vi stanade på amor, tur var det! ;) annars hade aldrig "dte" hänt! ;) va väl där till typ halv tolv sen följde jag med thess, sara och linnea tilll bussen de skulle hem när bussen kom gick jag in till datorn, sen avr det sängen som gällde.

I lördags sov jag till typ klvart i tolv tror jag, efter att jag hade vaknat så gick jag upp och duschade så sjuk skönt att duscha precis efter man har vaknat. Men iaf jag fixade mig och så,s en vid klockan sex åkte jag upp till thess, carro var redan där, de fixade sig sen tog vi massa kort, men thess har dom så jag får väl råna hennes kamera eller något , haha men ajg har några, fast ajg har gjort om en del. Men lägger ut dem . :) Sen flummade vi typ bara, ahha sen vid elav tog vi bussen in till stan för att möta allt folk och vid tio i tolv tog vi bussen hem till thess igen med allt folk, fick bära deras väska men massa dricka i haha. NÄr vi kom hem till thess, så var det partyparty! :) haha , "fel hål hålhålhålhålhååååååååål! " "fel näs hålhålhålhååååååål" HAHAHAHa , fifan, det hära måste göras om var så sjukt kul! ;dddddddd

I söndags var det bara slapp, var med grannen, :) träffade sötnos, :)

I måndags så började praooen på brunnen jag fick städ, diska servera stå i kassan.Det är rätt så drygt för ena stunden är det ingen där då sitter man typ och glor, andra stunden är dte stressigt som fan! var även vid tandläkaren, ahha hade inga hål! (y)

Idag så har det varit samma sak typ.

är och praoar på brunne tills på fredag , har nog fixat sommarjobb, det är ju bra iaf.


 

love you honneys!

 

trion= de bästa!

 

hejtingar!ett år snart älsklingar!

älskar er!


 

 



Av Josefine Söderstrand - 5 februari 2010 07:36

Hej! 


Det var ett tag sen jag skrev men  det har varit allt mellan kvarsittning till at gå till rektorn för min skull denna vecka så har inte haft så mycket tid

. Jag berättar lite kort om veckan så berättar jag mer nä'r jag har tid.

Måndag- skolan, va med lite folk. :)

Tisdag- Skolan,kvarsittning,va med grannen. :)

Onsdag- Skolan det gick inga bussar till skolan förutom en så det var typ 35pers i skolan så jag gjorde inte ett shit, jag gick på typ en film och två vollyboll. hahah . resten utav tiden hade vi fika paus och plattde håret, typ. hahha . sen på kvällen va jag med thess:) jag blev även idiot stämplad hahha.

Torsdag- Skolan, rektorn, utvecklingssamtal.

Fredag- (idag) Skolan-träning- vara med Carro och Klara en stund- sne hem sen får vi se vad det blir.

men nu skall ajg till helvetet igen , kankse skriver när jag komme rhem om jag hinner .


//josefiné

Ovido - Quiz & Flashcards