Lever Livet

Alla inlägg under mars 2010

Av Josefine Söderstrand - 21 mars 2010 17:53

Hejhej!


Har inte skrivit sen igår. Men iaf berättar lite om gårdagen.

Jag satt sargvakt, sen hämtade mamma mig vi åkte hem jag fixade lite saker sen vidare till Thess där sara också va. De fixade sig det sista och vi cyklade till halla där det va fest. I början va det lite drygt sen efter ett tag så gick vi ut t vägen och träffade Einius och Rickard.  Sen gick vi tillbaka efter ett tag blev det drag, då blev det dans, lyckat! ;d  Vid kavrt över tolv tror jag klockan va cyklade vi hem Saras mamma hämtade henne på vägen så jag och Thess cykalde vidare hem, hon hem till sitt och jag till mitt. jag var hemma runt tjugo i ett tror jag klockan va. Jag satt mig vid datorn och kollade runt lite, sen kollade jag en film  såg knappt fem minuter innan jag somnade.

Jag gick upp runt halv 11 i morse men hade gärna sovit längre! När jag gick upp duschade jag och sen satte jag mig vid datorn. Idag har det inte hänt så mycket, jag har sutit vid datorn, tagit lite kort med min lillasyster.

I morgon blir det skolan sen hem till pappa. Så får se hur mycket jag kommer blogga då men bloggar så mcyket jag kan, lovar!

Bilder från igår ligger på facebook, kan lägga upp mina bilder från igår sen. men orkar inte nu för nu skall jag packa mina saker. Skriver kanske mer senare.

Puss!


 

Av Josefine Söderstrand - 20 mars 2010 13:19

   

19/2-10

jag älskar dig så sjukt mycket baby! ♥

Av Josefine Söderstrand - 20 mars 2010 12:12

Svar till...  

Klicka på deras namn som har anget sin bloggadress så kommer ni till deras blogg. :)

Från: Josie; :))

Fråga: har du spotify? :P skicka isf din lista ;)

Svar:  Jo, det har jag. :) Men jag har massa listor, men säg till när du loggar in på msn så skickar jag några. :)


Från: sara, :))

Fråga: Varför är du så bra? :)

Svar: Hahah, jag bra? nej, nu vet jag inte vad du snackar om. ;p

Varför är du så bra? :)


Från: mathilda, :))
Fråga: är du kittlig under fötterna? :D
vääääärldens bästa fråga, JAO!

Svar: HAAHHA, ja dte är jag! ;d


Från: Nathalie, :))
Fråga: varför bloggar du på bloggplatsen istället för blogg.se? :p bästa frågan jag kunde komma på (a)
Svar: Jaadu, jag tycker bloggplatsen är mycket enklare när dte gäller tt lägga upp designen och så men på blogg.se kan man ju få bloggen precis hur man vill men jag kommer köra på bloggplatsen ett tag till. :)


Från: P12
Fråga: er DU EeN fettt schnEl heSt jau!!? :$$$$:$ HhehIeHiEH
Svar: always! ;d


Från: Thess, :))
Fråga: Hur länge har du & Einius varit tsm? :)
Svar: Vi har varit tsm i 1månad och 1dag. :)



Av Josefine Söderstrand - 20 mars 2010 11:54

Hejhej!


Nu var det väldigt länge sen jag skrev, men jag har helt enkelt inte haft lust! Men det är många som tycker att ajg skall börja blogga igen så jag får väl ta tag idte och göra det. Idag blir dte att fixa sig sen in till stan coh sitta sargvakt, sen vid typ kvart i sju hämta mamma mig sen åker jag hem och fixar mig lite sen vidare till thess, sara är redan där när jag komemr så jag tror att vi cyklar direkt till halla där dte är fest, haha, vi skall bara hitta ditt med!TAGGAD TILL TUSEN!



Min bror fyllde 17 igår, grattis!

 

Och min storasyster fyller 22 idag, grattis, Saknar dig!

 


 


Av Josefine Söderstrand - 9 mars 2010 17:53

Hejhej!

 

idag har det varit skolan som vanligt, det gick SKIT! Det har ju varit kul och träffa alla och så. Men sen så kommer ju alla jävla lektioner och lärare också. Orkar inte berätta mer om det. Hade kvarsittning idag men hoppade det, får väl sitta nästa tisdag istället.

Igår skulle jag ju egentligen med thess till stan, men jag åkte till Einius istället, mys! :)

Jag skriver komme rinte skriva så mycket den hära veckan för är vid pappa och har ingen dator här så jag lånar hans så fort jag får.

Amanda blir gammal idag, 14år! yäää, grattis gumman! :D

Nu sitter jag och skall fixa någon födjupning till so:n, fuck jag ahr prov i morgon, har inte med mig boken. Bara att inte säga något till pappa om det, sen är nog allt chill! hahah.

Men nu skall jag göra det men finns på mobilen om dte är något. :)

 


  

Av Josefine Söderstrand - 8 mars 2010 09:46

Hejhej!


SKulle bara vissa att jag lever men hinner inet blogga nu. BLoggar mer när jag kommer till pappa om jag får tag i en dator elle rom jag hinner skriva sen får se. puss!



 

Av Josefine Söderstrand - 7 mars 2010 13:55

Hejhej!


Jag haregentligen inte tid att skriva just nu men lite upptadering skadar inte.

Jag har precis diskat och skall hoppa i duschen så fort jag har skrivit färdig, sen vid fyra tar jag bussen hem till thess och firar henne! :D Ikväll vet ajg inte vad som händer hoppas på att Einius kommer hit, menmen vi får se!

Men jag skriver innan jag drar om jag hinner.

Pusshej!

 

Av Josefine Söderstrand - 7 mars 2010 11:47

 

Grattis älskling!

En bättre vän än du finns inte, då är så jävla bäst! Skulle jag berätta för dig hur mycket du betyder för mig så kommer jorden gå under innan jag är färdig! Älskar dig verkligen sjukt mycket! Om jag skulle kunna så skulle jag ge dig alla stjärnor på himlen! Du är bäst, jag älskar dig!




Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards