Lever Livet

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Josefine Söderstrand - 14 april 2010 18:10

Hej!


Dags att börja blogg igen är en fråga? Vet inte om jag orkar blogga hahah, men vad tycker ni. Ska jag fortsätta blogga eller inte? :)

Men iaf det har precis varit påsklov. Påsklovet har varit bäst! Lovet bestod utav , bästavänner, pojkvänn, fester, stan, brs, långa sovmorgon,filmkväller, träffat mina äldre syskon, mm. Det har helt enkelt varit sjukt bra!

Min mobil är på lagning så jag har pappas gamla nokia, den är frän den! Går min mobil sönder en gång till så får jag en ny. (y)

Skolan går väl hyfsat nu, inte lika mycket skolk och bråk med lärare. Men fattar fortfarande inte meningen med skolan!

Spelat sista matchen för säsongen, förlorade den men ligger två i serien!

Jag och Einius har snart varit tsm i två månader! :)

Eh, vad ska jag mer skriva vad som har hänt/händer då?

Jo, jag har fått moppe!

Ah, nu vet ni lite vad som har hänt, och händer i mitt liv nu när jag inte har bloggat.

Idag så har jag iaf varit i skolan som vanligt,, försov mig inte som jag gjorde igår, haha. Men skolan har väl gått bra om man tänker innan lovet så har det gått rättsåbra iaf. Förutom att lärare inte lyssnar på oss elevers åsikter, är riktigt störande faktiskt. Direkt efter skolan var det direkt in till stan och träna. Sen blev jag hämtad och nu sitter jag här hungrig som fan!

Finns lite planner inför helgen, men de kan jag ta lite närmare fram i mot fredagen.

Men ah, slänger nog in en lite bilder sen, men mobilen har ju som sagt varit på lagning hela lovet och veckan innan de, så har inte tagit några bilder. Men kan lägga in lite gammla bilder, det är alltid kul att kolla på!

Men nu ska jag ut i köket och se om jag får mat!

Skriver mer sen, om jag kommer ihåg. ;)

Frispråkarn-Dagen ni föds


 






      
      
      
    
     
Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards